Wednesday, May 27, 2009

::MU vs BARCELONA::

bola...bola...bola...
sampai nazak still bola...
ader ape ngn bola nih...
membosankan jew..hahahahha
aku pelik tol ngn dak2 nih..sggup tol tgk bola kul 2/3am
awl sgt bagi aku tuh...
ikutkan hati nk gak join..nk taw r gak best ke?tapi bile tgk time terlalu awl bagi aku...aku igt start kul 6 ke..afta subuh..bleyh la aku join dowg gak..heee...

mlm nie MU n barca..hopefully dua2 kalah n chelsea menang...wahahahhaha...(sjak bile aku minat chelsea lak nih..hee)..hurmmm...
sejak aku duk cni..perbualan utama makhluk2 d muka bumi klantan nie suke cite pasai bola..
bole d katakan if setiap kali aku kuar..topic utama pasai bola...cemuih cheq dengaq...
heee.....

n last but on the list...lebeh baik aku tlg bisnes mak aku...potong2 jambu,mangga, hnydew, kat umah nie dr kuar lepak ngn dowg tgk bola.....hahahaha..

:lapaqqqqqq oiii..ajk la aku kuar..aku malu2 je kucing yg comel je uat2 xmau kua :-p :

2 comments:

  1. ko tgk ke bola ni nnt..ahaha..ak pon pelik asl la dak2 kte ske tgk bola..kalo ragby tu ok la gak kn..ahaha..yg x bley bla ad tu dak kl trun kltn tgk bola..ahaha..demn !!

    ReplyDelete
  2. hahaha.... lek ah.. cmni la bdk laki... ngeh2...:P

    ReplyDelete