Monday, May 18, 2009

::sekian lama membutakan mata n membisukan mulut n memekakn telinga..IM BACK!!::

18may:3.40am...

owhh...aku dah stat kembali coretan2 harianku stelah skian lama aku tinggalkan blog aku sendirian sepi..
aku pown dah lupa yg lama..
ntah ape password die aku xhingat..emel apatah lagi..dulu2 zman aku pendek n kecil aku giat betoi ngn bnda2 nih..tapi sbb ader masalah teknikal, aku stop je la...bkn pe cm concerntrate ngn study..hehehe(mcm la time dulu aku xstud..)

aku uat nie pown sbb ader one of mmb aku yg suke tol kasi link blog die kat aku..tapi xde pe yg menghiburkan hati aku pown bc blog die..hahahha..tapi sumber inspirasi tue ader la...hee...
tapi ok gak..dr aku xde uatpe, aku rasa better aku jadi pendairy modern skunk ni...ubah citarasa la plak..huhu

hurmmm...byk tol aku nk bercerita..tapi utk rini xde pe yg best..tapi utk yg past byk tol suke n duka aku..
tapi lebeh kpd duka if nk cerita pown...hurmmm~~(ayt resah skett...hehe)


psssttt: xde ape dah...stop je la hmpir sejam gak aku tulis byk nih..hee..gud luck for me!!

3 comments:

  1. bia aku comment diri sku sdrik 1st..
    asl ayat 1st aku ilang..laaa..hahaha
    xpe2 nnt aku akn mantapkan lagi perhiasan n akn maju kedpn dlm menggunakan system blogging ni..

    ReplyDelete
  2. sndri post sndrik komen...kuaja tol...

    dlm citer ko neh, ko citer psl aku ker? :)

    xpe, bia aku jadik follower pertama ko ahahah

    ReplyDelete
  3. sape cite pasai kau weyh..
    aku cite pasai 1 of mmb aku yg suke suh tgk blog die...
    tapi xde pe yg best pown...
    nk knl x?die ad dlm follower aku skunk..
    hahahhaah

    ReplyDelete