Friday, May 29, 2009

::perjalanan yg sgguh jauh::

pada hari tue..(lupa hari n tarikh..),aku bersama ngn kwn2 aku p la satu tmpat nih...
actually da 2 kali aku pg..1st pegi, xsyok sbb aku sorg2 je(ader lagi la, tp byk yg x dikenali so agak pemalu la aku time tuh...hee)..but 2nd time aku p sn ngn dak2 kolej aku...baru la aku bleyh terjun, berenang, menyelam tgkap ikan n more..(tp sume tue aku xbuat pown...bkn pe..nak jaga tomakninah aku sbg pompuan je..heee)..kami planing gerak kul 8 tapi aku as a chef time tuh, lewat la sket..tdo dah kira awl tuh, kul 5am..borak2 ng linda..smpai aku rasa aku yg borak cite kisah2 hidup suka duka aku sorg2 sbb linda dah berdengkur dah time tuh..cisss..br nk feeling lebeh...hahaha...dah la terbgn lewat, kul 7 kowt..then nk masak2..kul 8.30 gak setel..aku ngn mmb aku je nk bersungguh2 bt sume tuh..nk suh adik2 tgl, jgn arapla..weekend mstla sume nk bgn lewat..tapi yg bestnye ader suara2 alunan merdu memerli aku....
"eik, awlnye bgn..rajin plak tuh msuk dapur pagi2..kan senang kalau tiap2 ari cmni..bgn pagi2 buat breakfast kat umi..dapat PAHALA lagi byk.."
aku hya mampu gelak je..hahahahhaaha....dgn spontan dlm gelak aku mampu jawab..esk2..hehe..
linda kat blakang duk gelak je..syiottttt...
nk cite sepanjang perjalanan aku ke sn, mcm xbest je sbb byk gile kowt..tapi b4 perjlanan mcm besa la salam2 ciom tgn ngn umi n abah dl..then biasa la org tua, pesanan2 membina tuh..makan masa 5 minit gak la..hee..tapi time tuh aku agk 50-50 nk p ke tak..sbb rasa mcm xsedap ati je..dah la aku xsihat, kn plak kata2 umi cm2..takowt gak..tapi uat2 relax je..janji aku xsyok lebeh2 je time kat sn..tue je pesanan umi n abah yg aku igt..yg len2..aku xigt lak...heee
smpai sn..mcm besa, dowg sume puji sandwich n egg mayo aku..waaaa...xsangka aku pandai gak masak memasak nih..patutla umi suh bgn uat breakfast utk die...hahahaha..
TAPI BIHUN BKN AKU YG MASAK OK KWN2..heeeheee...
hurmmm..mls lak aku nk cite panjang2..fun gak la aku kat sn..walaupown agak leteh+sakit dada sgt2..aku lyn je uat2 syok habisss..hahaha...
time nk balik tuh..perghh aku tido dlm kete yg best tuh..dowg bising2 aku dah xpeduli..leteh+ sakit+mengantuk=mlm tuh aku tido dr kul 8.30pm till 12.45pm...mereng jap aku..cmne aku bleyh tdo gile byk cm2...hahahaha..

ni la aksi kami d lata tembakah
sbnrnya dah lamamggu lepas tapi aku baru nk cite sbb br dpt pic dr dowg td..hehe..janji aku bleyh cite dulu dr dak2 len..heeeee...glabahhh~

alamak..nk upload pic ader masalah lak..nnt2 la aku upload..hehehehe..

psssttt:ngntok, nk tdo awl cz esk kn bgn2 pagi..adoiiioioi..


10 comments:

  1. ahahaha... weh, nk gamba!!!

    ReplyDelete
  2. nnti korang amik gambo dari blog aku yerk wakakakak

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. dah ader kowt weyh..smlm aku dah amik cb aku mls je nk upload..
    btw, kau mst terharukan amer sbb aku yg baik ati nih sggup tdo awl n bgn awl sbb nk anta korg..hahahaha...(di paksa sbnrnya)

    ReplyDelete
  5. jay: nnt kau amik pic kat blog aku taw..aku odw, nk upload nih..hehe

    ReplyDelete
  6. ko reti ke upload gmbar ni mira?

    ReplyDelete
  7. kuajaqqq...
    reti la weyh..
    sbgai bukti..kau tggu la nnt aku upload slps aku blaja lebeh tekun gn blogspot nih...hee

    ReplyDelete
  8. mira, mne gamba yang mu janji nk uplod nih?? hahahaha...:P

    ReplyDelete
  9. ala jay..mls lak plak..pic sama je ngn korg..cehh..nnt aku taruk link je la kau nlog kau n amer..hehehe

    ReplyDelete