Saturday, June 13, 2009

:: pembaharuan d sekitar rumah ::

pada tanggal 11 June 2009, jam di dinding kul 1.30..jam d laptp kul 9.30pm, jam d hp kul 10.00pm..xtaw yg mn 1 betoi jam2 kat uma aku nih..tp yg pastinye jam d dinding aku still setia x curang alwiz 1.30 je xkira mlm atau siang..bagussss..~
(ape aku ngarut nih.)
tak, aku sbnrnye nak cite pada tarikh n time tue(time ikut time lptop la yg betoi), aku rasa pelik je..
aku pikir jap..klantan dah nk advance ke?area umah aku nk ader uat pembaharuan baru ke?xkan dowg dah lupa unsur2 pondok yg tlah lama berkecimpung d tanah melayu nih...demn...ish2..
hurmm, time tuh as usual, aku ngah lepak kat bilik adik aku..then ader la kedengaran org duk test suara die..'testing.testing 123,' berpuluh2 kali..'testing 456' xde la plak..time tuh agak ijau la gak muka aku rasanye..bengkek2...ggu je aku nk ajar mengaji adik aku nih..:)..
aku pown dgn xsabar n rakus, try ursha kat tingkap, kot2 bley taw ape yg kecoh ngat td..
tp mcm musnah je harapan cz xnmpak pape..
then aku ngn adik aku, try tya mak aku, either die taw ke x ape yg bising2 kat lua..risau gak aku cz time tuh dlm umah cma ade 3 org je..adik laki aku mcm besa, haram xreti duk uma, adik aku yg sorg lg p tuisyen..
hurmm,...nk d pendekkan cite, aku pown tgk tv je la ngn mak n adik aku..(xde kaitan)
hahahahaa...

pffttttt: rupanya2 dpn umah aku pya jiran selang 1 umah, time tuh ader pertandingan dikir barat tuh..tak tahan..hakhakhak..lawak tol..dah la lambat la tu nk abis, nk dkt kul 1.30am br senyap..cis..ggu je aku nk beramal mlm2 nih..hurmmm
aku igt ader club baru nk open kat cni selain club pemuda pemudi pas..hehe

4 comments:

  1. wohh... dikir barat tuh.... ramai kot gewe2 yg ensem.... rugi la mu... hahhaahha...:P

    ReplyDelete
  2. ko g la join, mne tau dpt jadi vokalis ker, bole la ko nyanyi lagu spice girl yg laju mcm keta F1 tuh...tgk bole pegi ke x org2 kt situ jamming lagu ko tuh dgn konsep dikir barat nyer wkakaka

    ReplyDelete
  3. huh?
    dah pindah kelantan ke skrg ni?
    hehe..berpindah randah lak mcm org nomad dah..ekekkeke...

    ReplyDelete
  4. jay: gle mu..aku xmen gewe2 hensem nih...
    aku xberahi..aku suka duk uma je..xlyn org..hakhakhak...baik sgt dah aku tuh..

    amer:xmen vokalis..aku lebeh serasi bergerak solo..hahaha

    awang gelok: dah mmg azali nomad dah weyhh...hee

    ReplyDelete