Saturday, June 20, 2009

::study::

tahap kebosanan aku dah smpai dah nih..keje mls carik lagi..
aku nk continue study...
dah la ipta xdpt..(sbb isi form half jew, xsempat nk submit..bkn kene reject speti rakan2 yg len..hehehe)
tapi berkabung utk dowg gak..:(
hurmmm...last 2 days, abah aku kol, tya dah apply mn2 tak dulu, aku kata ader la sket2..
then die kata die tgh tlgkan aku isi form nk msuk uni...klaka pown ader..pagi2 buta kol aku time aku duk sedap lena, die tya course ape aku nk amik..aduhhh..abah2..kpm dulu pown, die yg tlg isikan..nie nk amik degree pown die gak..hahha...terharu aku..hurmm
tapi yg x terharu die letak applykan UNIKL tuh..aku dah la mls masuk univ yg xde compound univ..xmo yg tepi jln besar n busy2 pya tmpat..nnt xleyh nk concerntrate study..hakhakhak..poyo...hurmm
tapi aku lyn je la abah...asalkan die puas ati n aku bleyh continue tdo aku smula dgn tenang..heee

(utk abah jika terbaca: xmo p c2..next suggestion plisss..hee)

6 comments:

  1. utk abah mira~~

    pakcik, pi;ihan pakcik mmg tepat utk antan anak pakcik[mira budget comel dgn rambot barunya] ke UNIKL...anta jer kt situ...klo x kat situ pon, anta kat universiti PONDOK pasir tumboh...supaya die akan mendalami ilmu2 agama neh....borang pendaftaran nk masok U tu boleh didapati di kawasan umah pakcik :)

    ReplyDelete
  2. [amer] kau type gune perut ke ape nak xbetoi je word..hahaha..thanks puji rmbut aku comel..hee
    btw, aku dah pindah weyh..dah pindah..(hurmmm nyesal aku jmp korg time korg dtg klntan..demn kwsan umah aku dah d salah gunakan..cisss...ciss..)

    ReplyDelete
  3. aha, msuk kptm la weh... ade aku yg kacak nih.... ari2 mu leh cuci mate tgk aku.... hahahahaha....:P

    ReplyDelete
  4. [jay] owh ya ke?if ader org nama wan faizin aku xmau..if xde..ok la..tggu wan faizin tue chow dr kptm tue dl..

    ReplyDelete
  5. hina sgt la aku ni kan?? hahahaha...:P

    ReplyDelete
  6. [jay] alamak salah word ke aku type?
    sory2 jay..tapi aku nnk gak tggu wan faizin tue chow gak dr kptm, br aku adjust balik mind aku either aku nk p o x...hahahah

    ReplyDelete